Arvustused:
Avalda arvamust!
Kui oled antud lavastust näinud, siis jaga oma kogemust ka teistega. Kirjuta siia, mis Sulle meeldis, millised mõtted ja tunded tekkisid, kes (ja millega) jäi etendusest meelde jne.
Püüa oma sõnakasutuses olla konstruktiivne ja viisakas! Kui soovid oma arvamused pigem enda teada jätta, siis võid etendust lihtsalt 10-tärni süsteemis hinnata (10 on suurepärane ja 1.. mitte väga suurepärane).
Pea meeles, et teatrikriitika on lavastust tutvustav, seda kui tervikut analüüsiv, selle erinevaid komponente ja kokkukõla hindav, sotsiaal-pedagoogiline ja sotsialiseeruvat funktsiooni omav, etenduse häid ning halbu külgi esile toov kriitika.
Teatrikriitikal on kolm põhisuunda: tegijaile, publikule ja ühiskonnale. Teatrikriitika võib olla nii arvustuse, essee, ülevaate, intervjuu kui muljendi vormis.
Värsivormis ettekannet oli pisut keeruline jälgida. Laval toimus päris palju ja kui pilk läks uitama, siis juba tekst kadus. Seega pidin pidevalt keskenduma kõnelejale, et midagi maha ei magaks. Arusaadavalt oli tahetud uhkustada võõrsõnadega, mis eriti peene mulje daamidest pidi jätma, kuid kahjuks endalegi küsimärke tekitas:) Maised ihad, üldinimlikud nõrkused… Loe edasi »
Lavastuses tõuseb esile mitmetasandiline musikaalsus, mida toetavad nii Valter Soosalu helilooming kui ka Anna Mazurtšaki lavaline musitseerimine. Muusikalised elemendid, sealhulgas sõnaseletused ja kujuteldav keelpilliorkester, lisavad lavastusele erilise rütmi ja mängulisuse. Näitlejatest paistavad eriti silma Hele Kõrve temperamentses ja karikatuurses ema Philaminte rollis ning Priit Pius, kelle Trissotin on eneseimetluses koomiliselt… Loe edasi »